Challenge

12. listopadu 2011 v 11:21 | Ethan |  Books in my thoughts
Po delší době a není jich moc. Možná jsem jich četl víc, ale kdo si to má pamatovat? Jen bych rád upozornil, že k těm co tu budou patří ještě Daň peklu a Strážci času - opět. :D Tyhle knížky čtu tak nějak průběžně pořád dokola. :D
Oprava: Je jich jen polovina. :D Další bude, až se mi bude chtít. :D
P.S.: Nemám rád "magické datumy". Nemám rád víkendy!



  • DEJ MI SVÉ OČI



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Nezní už jenom ten název krásně?



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Zvrácená mysl.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Potrestat.



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Obětí. Vážně, nehledávám nic skvělého na tom být někým, kdo má na těle vyříznuté písmeno a vydloublé oči. Ačkoliv být pak těma očima naloženejma ve skleničce by mohlo být fajn. Do doby než přišla vidlička.



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Popis. Obzvláště ta část s očima. Jasně, bylo to zvrácený, ale úchvatný.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Ten konec. Vážně, VÍM KDO JSI?



  • DEVĚT PRINCŮ AMBERU



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Protože Zelazny? Protože jsem si kdysi v knihovně všiml něčeho s názvem Oberonova paže, chtěl si to přečíst a na intru zjistl, že je to třetí díl tohohle?



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Ztracená paměť.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

(AMBER! :D Ale to jaksi není ani citoslovce ani sloveso, co?)

Vládnout.



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

A víte co? Musí být fajn být zvrácený zmetek soupeřící o trůn. Ačkoliv ty vypíchnutý oči… To mohlo bolet. *Vážně, dvě knížky a v obou vypichovali oči? Eh…*



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Opravdu velmi špatný? Neřekl bych. Bavilo mě to. To, jak hrál a ani nevěděl co. *a navíc se musí dozvědět, co je dál, takže*



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

TEN KONEC! CO TO SAKRA JE?! JÁ CHCI DALŠÍ DÍL!



  • MATKA



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Nevybral. Je to povinná četba.



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Válka.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Jdi!



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Ti mrtví byli fajn. Vážně, zkuste přijít za matkou a říct jí, ať se nezlobí, že jste umřeli. :D



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Bylo to vtipné a tenké. Na povinnou četbu nezvyklé.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Proč jsou v divadelních hrách jména velkýma písmenama v tom kde jsou a tak? Jasně, asi to usnadňuje orientaci, ale… *jeho to štvalo*



  • HEROINOVÉ DENÍKY



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Protože Dartemis předčítal části. A víte, ty o psychóze, sebevraždě nebo smajlících byly kouzelné.



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Heroinové deníky. Víte, ten název to vystihuje vážně dokonale.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Kňáááááááááá! (Hm, odvyknout si?)



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Víte bylo by fajn zkusit si, jaké to je být závislý na heorinu, koksu a všech těhle sračkách. Ale popravdě potom zase až tolik netoužím. Jasně, Nikki byl v knížce fajn, pro okolí byl jako osina v prdeli a sám pro sebe časovanou bombou. :D Čím byl pro jeho bezpečností agenturu radši vynecháme, ne? Chci říct, že by bylo fajn si to zkusit, ale nejsem si jistý, jestli je to až na ztotožnění.



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Smrt mojí bránice. Potřebovala terapeuta, ale do ZOO jí nepustili, tak spáchala sebevraždu.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Už jsem zmiňoval, že byl Nikki občas jako osina v zadku? Vážně, to co občas zvládl, divím se, že ho někdo nezabil. (Ale stejně byl fajn! :D )



  • PERCY JACKSON - ZLODĚJ BLESKU



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

JÁ TEN BLESK NEUKRADL! Viděl jsem film a známe mou zvědavost, že?



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Totální idiot. (Hydřiny hlavy, hububíni…)



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Boom!



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

No tak, byla to mise. A byl jsem tam za Percyho, takže tahle otázka…



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Jeden se u toho pobaví. Opět.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Vážně jsem se tam choval jako naprostej idiot. Nebo spíš neznaboh. :D



  • PERCY JACKSON - MOŘE NESTVŮR



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Když přečtete jeden díl…



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Zlaté rouno.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Uzdravit.



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Musím opakovat, že to bylo mise?



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Jsou to řecké báje. Jasně, trochu zmršené, v jiném obalu, napsané někým jiným, ale dejme tomu, že některá dnešní děcka díky tomu budou vědět, kdo byl Hádes a kdo byla Medúza a vydrží jim to dýl než jenom dvě hodiny dějepisu.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Skončilo to moc brzo? :D Jasně, chci říct další okecávání by tomu nepomohlo, ale…



  • PERCY JACKSON - PROKLETÍ TITÁNŮ



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Předchozí díly jo a tenhle ne? No tak!



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Zatracená Artemis!



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Hrrrrr na něě!



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

*jen protočí oči* Mise…



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Seznámení i s méně známými postavami řecké mytologie. Ačkoliv… *jí přišli všichni známí dost, na druhou stranu ví, že zeptat se ve třídě, polovina by netušila, což je smutný*



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Proč mě vždycky párují s Isabelou?! Proč?! Zatracenej Tribunál! Jasně, tady to vypadá ,že spíš ona a Zmrd, ale stejně… známe.



  • KDO CHYTÁ V ŽITĚ



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Protože třídní chtěla sepsat obsah pro… Už vlastně ani nevím pro koho.



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Sedmnáctiletém mozek.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Utajit.



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Je snadné ztotožnit se s hlavním hrdinou. Několikrát vyraženej ze školy, vyvádí kraviny prvního kalibru a radši nejde domu dřív, než přijde dopis s tím, že ho vykopli. Je mu sedmnáct a chová se podle toho.



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Dá se to číst. Čte se to dobře. A jeden se i pobaví.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Vážně by se toho stalo tolik, kdyby šel raději domů? Jasně, bylo b to špatný, ale… No nic.



  • LHÁŘ



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

LOKI! - Chápejte, mám ho z nějakého divného důvodu fakt rád.



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

LOKI! - Hlavní hrdina a vůbec, když se řekne Loki, tak ti co ví, ví. Ti co ne, mají smůlu.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

LOKI! - Zvolání, tudíž to berte jako citoslovce. :D



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

LOKI! - Tak schválně, jestli tady odpovím ještě něco jiného. :D Ale ne, fakt bych si chtěla zkusit být Šprýmařem.



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

LOKI! - Jedno obrovské pozitivum. :D *fakt, někdo by mu měl vysvětlit, proč je tak Lokiofilní :D *



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Ok, tady Loki nebude, protože mi nevadí. Co mi vadilo? Jak to mám k čertu po bezmála třech měsících vědět?



  • ZLOČIN LORDA ARTURA SAVILLA



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Protože byla tenká a v angličtině?



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Pitomá pověrčivost.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

Zabít.



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Tím chiromantem. :D Fakt, byla by to legrace to celé spustit. :D A pro změnu si zaplavat. :D



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Vážně mě pobavilo Arturovo uvažování. Říkal, že udělám něco hrozného a já si jí nemohu vzít dokud se to nestane, takže někoho zabiju, abych to měl za sebou.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Právě to, že byl takový trouba a věřil všemu, co se mu řekne.



  • LADY FUCKINGHAM



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Oscar Wilde a znělo to fajn?



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

Lady Fuckingham.



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

*jakákoliv série vzdechů? :D *



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

Díky, ale asi ne. Asi radši ani ne.



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Jeden se i pobaví a dokonce mu ani nevadí konec.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

Vadilo? Nechte mě chvíli přemýšlet. *četl to na začátku roku někdy*

  • MRŠINA



1.Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

KAL! NIKO! ROBIN! JIŠIJÁŠ!



2.Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).

KAL! NIKO! ROBIN! - A je to tady zase, sakra :D *Jišijáš tam nakonec ani moc nebyl*



3.Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).

KAL! NIKO! ROBIN! BWAHAHAHAA!



4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.

No vlastně… *je Niko*



5.Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.

Bráškovi a Chňapalovi kecy. Vážně jeden se u toho pobaví a dozví spoustu nových věcí.



6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování.

KALE, mohl bys mě laskavě aspoň jednou poslechnout, přestat otvírat brány a cpát se hamburgerama, které jsou snad ještě horší než brány?! Zabije tě to jednou!
 


Komentáře

1 Neriah Neriah | 12. listopadu 2011 v 14:17 | Reagovat

Jé,Percy... Mám ho ráda a to i přesto, že pár chybiček bych na té sérii našla. Ale prostě celkově jsem z něj nadšená. Řecká mytologie je fajn, zajímala mě už od malička. A spolužáci už asi ani neví, kdo to byl Zeus, natož aby si pamatovali zbytek. :-( Ale co se dá dělat.
Ta první knížka vypadá zajímavě :D
Uff, povinná četba... To mi připomíná, že bych si z ní zas měla něco přečíst. :D

A Zelazny... Super! :D

Mršina? Co to je? :D To mi připomíná jeden překlad Zdechliny od Baudelaira, to se taky jmenoval Mršina (mimochodem, docela nechutné :D, ale líbí se mi...)
A Wilde vede vždycky. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama